Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

δεν θελω δωρα ακριβα φετος να μ αγορασεις μου φτανει μερες γιορτινες να ρθεις να μ αγκαλιασεις

 Μέρες αγάπης έρχονται μα περισσοτερο μου λειπεις
κι αντι γιορτη να χω χαρας εχω καυμου και λύπης
Οφέτος τα Χριστούγεννα, ένα μόνο ζητάω
δάκρυα να μη βγάλουνε τα μάτια π' αγαπάω

Πηγή: http://crete.mmx.gr
 Οπως ροδιζει η ανατολη κι οπως ανθει η γαρδένια
σου ευχομαι καλες γιορτες χωρις καμια εννοια
 Χριστουγεννα πρωτοχρονια θα σε εχω στην αγκαλια μου
μα μοναχα στο ονειρο αφου εισαι μακρια μου
 Δέντρο χριστουγεννιατικο ολη η γη να γινει
και να χει για στολίδια του υγεία και ειρήνη
Χριστούγεννα σιμώνουνε μα πως γιορτές να κάνω
π' αντί στολίδια στο δεντρό κρεμώ πληγές απάνω

Πηγή: http://crete.mmx.gr
 Αλλοι γλεντουν και πινουνε με φωτα και στολιδια
κι αλλοι πεινουν και ψαχνουνε να φανε απ τα σκουπιδια
 Δεν θα στολισω δεντρο ουτε θα αναψω φωτα
γιατι δεν ειναι τιποτα εφετος οπως πρωτα
 θα ηθελα να γινομουνα αστερι στο δεντρό σου αφου δεν γινεται αλλιως να μπω στο σπιτικό σου
 οσο πλησιαζουν οι γιορτες τοσο στεναχωρουμε
χριστουγεννα πρωτοχρονια που χωριστα θα ζουμε
 δεν θελω δωρα ακριβα  φετος να μ αγορασεις
μου φτανει μερες γιορτινες να ρθεις να μ αγκαλιασεις
ηθελα να μουν ελατο κι ας ημουνα κομενο
να με χεις μες στο σπιτι σου μερες των χριστουγεννων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου